همیشه این معضل برای کسب‌وکارهای سنّتی در ایران وجود دارد که از کدام شرکت می­‌توان خدمات مربوط‌به سیستم ارتباط با مشتریان را دریافت کرد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

یکی از نکاتی که همه‌ی شرکت‌های تولیدکننده‌ی سیستم ارتباط با مشتریان با آن سروکار دارند، برطرف‌کردن نیازهای مشتریان جدید و یکپارچه‌سازی منابع آن برای مشتریان است. بسیار دیده شده که شرکت‌های تولیدکننده‌ی سی‌ آر ام نرم‌افزارهای خود را در قالبی محدود عرضه می­‌کنند و همین امر باعث دل‌سردی مشتریان می‌­شود؛ زیرا انتظاراتشان از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان را نتوانسته‌اند برای تیم مدیریتی و کارکنان خود هضم کنند.

سیستم ارتباط با مشتریان و سی آر ام چیست؟

سیستم ارتباط با مشتریان و CRM می‌تواند اطلاعات و فرایندهایی درباره‌ی فروش و بازاریابی، خدمات، پشتیبانی نیازها و حساسیت بازار در بُعد نرم‌افزاری باشد. بااین‌حال، این فقط ۳۰درصد موارد است و ۷۰درصد فرایند مدیریت ارتباط با مشتری برای ما مهم است که مباحث کیفیت، رفتار، برخورد، ارتباط با مشتریان، فرایندهای رفتار، وفاداری، حفظ و نگه‌داری مشتریان و افزایش مشتریان را شامل می‌شود. حال، سی آر ام چیست و چه امکاناتی دارد؟ درادامه، به این پرسش پاسخ می‌دهیم.

در فرایند ارتباط با مشتری، با وفاداری مشتریان در ارتباط هستیم. CRM این امکان را دراختیار سازمان قرار می­‌دهد تا فرصت‌های بالقوه‌ در ارتباط با مشتریان را به منبع درآمد تبدیل کندبه زبان ساده، CRM به روش‌هایی گفته می‌­شود که شرکت‌ها برای مدیریت و تحلیل رفتار بین خود و مشتریان با هدف بهبود این ارتباط و در جهت افزایش فروش و افزایش تکرار خرید استفاده می‌کنند.

درواقع، CRM ارتباط استراتژی کسب‌وکار است و هدف آن بهینه‌کردن فرایندهای سازمان و افزایش سود و درآمدزایی و مدیریت اثربخش ازطریق سیستم CRM است.

سی آر ام

معضلات موجود در نرم‌افزارهای ارتباط با مشتریان کدام‌اند؟

بدون درنظرگرفتن شرکت‌های سی آر ام و تولیدکنندگان نرم‌افزار و از دید کاربر، می­‌توان برخی از معضلات سی آر ام (Customer Relationship Management) را به‌صورت نکته‌وار اشاره کرد که درادامه، به آن می‌­پردازیم.

۱. نداشتن رابط کاربری مناسب در CRM

این نکته بسیار اهمیت دارد افرادی که قرار است از نرم‌افزار سی آر ام در سازمان و شرکت خود استفاده کنند، در گذشته فرایند کاری خود را به‌صورت سنّتی دنبال می­‌کردند. پس، هرچه نرم‌افزاری که قرار است بخشی از زندگی آن‌ها شود رابط کاربری بهتری داشته باشد، درصد موفقیت استفاده از نرم‌افزار سی آر ام را در سازمان افزایش می‌­دهد. به زبان ساده‌تر، هرچه محیط کاری و داشبورد CRM سازمان راحت‌تر و ساده‌تر باشد، کاربران و کارمندان علاقه‌ی بیشتری به کار با سی آر ام خواهند داشت؛ وگرنه ترجیح می­‌دهند با همان سیستم سنّتی فعالیت روزانه‌ی خود را ادامه دهند.

۲. سی آر ام های ازپیش تعریف‌شده

قطعا نمی‌توان سی آر ام مناسب شرکت خدماتی را برای کلینیکی اجرا کرد که تمامی امور پزشکی را انجام می‌دهد. بنابراین، انتخاب شرکتی که توانایی اجرای هر نوع سیستم مدیریت با مشتریان و به‌عبارتی، قابلیت شخصی‌سازی سی آر ام را داشته باشد، کار بسیار دشواری است. بیشتر شرکت‌های ارائه‌کننده‌ی نرم‌افزار سی آر ام از قوانین اصلی این نرم‌افزار پیروی نمی‌­کنند. مهم‌ترین اصل در انتخاب نرم‌افزار سی آر ام این است که خودِ نرم‌افزار برایتان قانون‌گذاری نکند و شما برای آن قانون تعریف کنید. نبود گردش کار اختصاصی از معضلات اصلی در سیستم‌های ارتباط با مشتریان است.

۳. دردسترس‌بودن نرم‌افزار CRM

شاید کارمندان و مدیران تمایل داشته باشند جدا از اینکه فقط با کامپیوتر شخصی و در محیط اداره به فایل‌هایشان دسترسی داشته باشند، در بیرون از محیط اداری نیز کار روزمره‌ی خود را دنبال و فعالیت‌های مربوط به روز آینده‌شان را بازنگری کنند. پس، نرم‌افزاری مناسب سازمان‌ها و شرکت‌ها است که هم در کامپیوترهای شخصی قابلیت اجرایی و مدیریتی داشته باشد و هم بتوان در قالب اپلیکیشن موبایل از آن استفاده کرد.

۴. اجرای طولانی‌مدت CRM برای سازمان مضر است

فرض کنید برای سازمان خود در بخش بازاریابی و فروش و پشتیبانی مشتریان دچار سردرگمی شده‌اید. هرچه زمان خود را بیشتر ازدست بدهید، نه‌تنها به‌ضرر مشتریانتان است؛ بلکه همین امر باعث می­‌شود به برند مجموعه‌ی شما صدمه شدید وارد شود. بهترین حالت جدا از هزینه‌ی اجرای نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری، نرم‌افزاری است که درمان و راه‌حل کسب‌وکار شما را تشخیص دهد.

۵. وابستگی به تیم اجرایی سی آر ام

نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری زمانی می‌­تواند خود را یک سروگردن بالاتر از سیستم‌های رقیب بدانند که کارمندان شرکت و سازمان بتوانند به‌راحتی بدون نیاز به تیم اجرایی سی آر ام تغییرات را در این نرم‌‌افزار اعمال کنند. هرچه وابستگی به تیم‌های برنامه‌‌نویسی و تولیدکننده‌ی نرم‌‌افزارهای سی آر ام کمتر باشد، قدرت نرم‌افزار درمقایسه‌با سایر نرم‌افزارهای رقبا بیشتر خواهد بود.

سی آر ام

بهین تک گستر راه‌حل سازمان شما را می‌داند

ما نیازهای مشتریان را شناسایی و نرم‌افزاری سی آر ام با هدف رفع معضلات شرکت‌ها و سازمان‌ها در کشور تولید و اجرا کرده‌ایم. درادامه، به برخی از ویژگی‌های نرم‌افزار سی آر ام بهین تک گستر اشاره می‌کنیم:

  • رابط کاربری مناسب و سهولت در استفاده از سیستم ارتباط با مشتریان CRM
  • امکان شخصی‌سازی نرم‌افزار سی آر ام برای تمامی صنف‌های نیازمند به CRM
  • امکان مدیریت سی آر ام ازطریق کامپیوتر شخصی و اپلیکیشن موبایل
  • اجرای نرم‌افزار سی آر ام در مدت زمان کوتاه و صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ی مشتریان
  • آموزش رایگان نرم‌افزار CRM در رده‌های مختلف شرکتی و سازمانی (مدیریت، کارمندان، کارشناسان، بازاریابان و…)

نرم‌افزار ارتباط با مشتریان چه مزیت‌هایی دارد؟

نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان باعث می‌­شود سازمان‌ خود را مدیریت کنید. این بدین معنی است که می‌توانید نظم سازمانی خود را بهبود بخشید. شاید این اولین مسئله‌ی شرکت و سازمان شما باشد که اعضای شرکت، کارمندان، مدیران و تمامی کارکنان به وظایف خود با‌توجه‌به اهداف شرکت در زمان‌های مشخص عمل می‌کنند یا خیر؟

آیا خدماتی که برای کارکنانتان تعریف شده با اعمال افراد در ارتباط با مشتریان هم‌خوانی دارد یا در یک جمله، آیا سازمان و شرکت شما مشتری‌مداری اصولی را رعایت می‌کنند یا خیر؟

این سؤالات ممکن است از سؤالات کلیشه‌ای هر سازمان و شرکت باشد. سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر با تحقیقات و بررسی‌های خود روی سازمان‌های موجود در کشور، این نیازسنجی مدیران را برطرف و یکی از قوی‌ترین شرکت‌های ایران را در این حوزه مدیریت و سامان‌دهی کرد.

امکانات نرم‌افزار سی آر ام چیست؟

نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری سی آر ام فارسی بهین تک گستر بهترین راهکار برای کسب‌وکار شما است. برخی از امکانات این نرم‌افزار عبارت‌اند از:

  • می‌­توانید جلسات خود را مدیریت کنید؛
  • از کارکردن سنّتی و کاغذبازی در شرکت خلاص شوید؛
  • از امکانات گسترده‌ی انبارداری و پیش‌فاکتور و صدور فاکتور بهره ببرید؛
  • امکانات تجزیه‌وتحلیل مشتریان به‌همراه ایجاد بانک اطلاعاتی دراختیارتان قرار دارد؛
  • تمامی مشکلات مشتریان شما را مدیریت کنید؛
  • سیستم‌های فکس، سانترال، ایمیل، وب‌سرویس، تلفن و سرنخ‌های دستی خود را به CRM متصل کنید و هیچ فرصت فروشی را ازدست ندهید؛
  • خدمات پس‌ازفروش خود را به بهترین شکل ممکن به مشتریان ثابت خود عرضه کنید.

درپایان، از شما دعوت می‌کنیم برای مشاهده‌ی کاتالوگ خدمات به صفحه‌ی دانلود کاتالوگ crm مراجعه کنید.

راه‌های ارتباطی با بهین تک گستر:

بخش بازاریابی و فروش

بخش پشتیبانی

۰۲۶۳۴۲۴۸۰۹۹

۰۲۶۳۴۲۴۸۷۶۵

۰۲۶۳۴۲۸۳۴۴۵

۰۲۶۳۴۲۴۷۸۵۳

۰۲۶۳۴۲۴۶۸۵۱

۰۲۶۳۴۲۴۶۸۴۹

۰۲۶۳۴۲۷۷۷۴۶

۰۲۶۳۴۲۴۳۵۵۰

۰۲۶۳۴۵۱۹۱۰۶

۰۲۶۳۴۲۴۴۵۷۶

مشخصات

دانـــــلود

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوستان ما

آخرین دیدگاه‌ها

    دسته‌ها